Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2006

Τα μπλουζ του Μάρκετινγκ


Άψυχα κουφάρια προηγούμενων ερευνών αγοράς κείτονται σε προχωρημένη σήψη στα συρτάρια των βοηθών πρότζεκτ μάνατζερ. Τα τρεντς και οι συνήθειες του μέσου αστού απομαγνητοφωνούνται σε άκομψες εξελόπιτες και πολύχρωμα πάουερπόϊντς.
Ομαδική σπαμ αλληλογραφία κατακλύζει τους σέρβερς και τα ενημερωτικά έσεμες δίνουν και παίρνουν - η επόμενη μεγάλη προσφορά διαδέχεται την άλλη με χειρουργική ακρίβεια. Διαφημιστικές καμπάνιες που βουλώνουν τα αυτιά από την φασαρία που επιχειρεί να κρύψει άτεχνα την κενότητα της καταναλωτικής μας συνήθειας. Καλογυμνασμένα πλαστικά στήθια σε αντιπαραβολή με το προϊόν, για να φάμε μάτια ψάρια.
Πυρετώδεις πολύωρες διαβουλεύσεις μέσα σε στενάχωρα μήτινγκ ρουμς για την επόμενη ενέργεια που θα μεγαλώσει τον κύκλο εργασιών. Ιδεές που γεννιούνται και πεθαίνουν στα στενά πλαίσια των εγκεφαλικών κυττάρων του μαρκετίστα που γυρεύει εις μάτην το νεξτ μπεστ θινγκ.
Καινούργια τρανζίσιονς στην παρουσίαση δεκάδων λογιστικών σλάϊντς, δίνουν μια μουλτιμίντια νότα στον κατακεραυνωμένο από την βαρεμάρα πελάτη που επιδίδεται σε συνεχόμενα μήτινγκς για την πολιτική που θα ακολουθήσει η επιχείρηση του τη νέα χρονιά.
Μέσα σ' όλα αυτά ο καταναλωτής, ας τον πούμε για λίγο άνθρωπο, στέκει αποχαυνωμένος σε μια σκουπιδόμαζα από ήχους και εικόνες που σαν σειρήνες προσπαθούν να τον απεμπολίσουν, να τον παρασύρουν στην τάδε ή στην δείνα προωθητική ενέργεια για δέκα δωρεάν επισκέψεις στο ινστιτούτο αδυνατίσματος "Το Ζώον".