Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2006

Θεία Υπερευκρίνεια Εμπειρία


Τα φωτεινά εικονοστοιχεία της υπερευκρίνειας θολώνουν τις εγκεφαλικές παραστάσεις μου. Οι αλληλεπιδράσεις του λευκού και του μαύρου προκαλούν επιληπτικές διατάσεις και συσπάσεις στους μυώνες μου. Η ρυπογόνη πύλη των εκκωφαντικών προλότζικ ηχητικών εφέ συνταρράσουν τον φλοιό του εγκεφάλου μου. Από άκρη σε άκρη πίξελ στοιχιμένα - στρατιωτάκια φωτός και χρωμάτων κατατρών τις νευρικές απολήξεις μου. Δεν χρειάζομαι τρισδιάστατα μπλέ - κόκκινα γυαλιά για να απολαύσω τον ζωογόνο αέρα της επαρχίας που αναδύεται από την σαρανταδυάρα ελσιντί εϊτσντίτιβί μου σε ιδανικό μακρόστενο κάδρο. Σαράουντ πυροβολούν αέναα τους μπετονένιους τοίχους και σαμπγούφερ κροταλίζουν επικύνδυνα φλερτάροντας με την αστυνομία, ενώ οι επίπεδες εικονικές κηλίδες αναπαριστούν, ευκρινέστατα είναι η αλήθεια, μια μάχη επικών διαστάσεων. Μέσα σε όλα αυτά, μεσ' στο κοκκαλένιο μου κρανίο, συντίθενται και αποσυντίθενται κόσμοι σε ρυθμό 50 χέρτζ με εύρος ζώνης ~50 μεγκαμπιπιές.