Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2006

Μια χημική ανεπάρκεια


Αρνητική σύζευξη σπερματοζωαρίων που εξέπνευσαν σε έναν μικρόκοσμο που συνήθισε τις απώλειες. Μια χημική ανεπάρκεια στις ετοιμοθάνατες κλειδώσεις μου έρπεται ακάθεκτη με ακόρεστη όρεξη για καταστροφή. Νευρικά κύτταρα, νευρικά υπομένουν την επικείμενη διαστροφή των αναίτιων αιτιάσεων μου.
Εγκεφαλικοί ρύποι σκοτίζουν τις σκέψεις μου, απολειφάδια πληροφοριοδόχων μιτοχονδρίων λογικής παρεισφρύουν με ώση στην απύθμενα πειθήνια κοσμοθεωρία μου. Σαν σε ανέτοιμα ρυμοτομημένη διασταύρωση, προτεραιοποιούνται οι λάθος φραστικές συνέχειες στην στοματική μου κοιλότητα.
Στέκομαι για λίγο - προσηνής από ιδέες - άδειος από λογική και αιτίες - σε ένα πλαστικό σύμπαν δομημένο από πολυουρεθάνιο, νεοπρένιο και σιλικόνη, ανίκανο να ανακυκλωθεί. Σβήνουν τα φώτα, σβήνει η φλόγα, σβήνουν και οι σκέψεις μέσα απ' τις λέξεις. Ξεθυμασμένες - ξεψυχισμένες - κενές από ουσία - ανόητες και σκόρπιες.