Τρίτη 6 Μαρτίου 2007

Λυκόσκυλο


Μικρή απόσταση χωρίζει τον λύκο από τον σκύλο - στα μάτια μου αυτές οι διαφορές είναι μικρές και κρύβονται καλά στο περίγραμμα που περιγράφει την μορφή. Ένα σύνολο ιδεών που περιγράφει ένα γνήσιο υποσύνολο πράξεων, σε τοποθετεί άκομψα σε μια κατηγορία, ένα στερεότυπο που είναι πολύ κοντό, πολύ άτεχνο για να σε περιγράψει. Και αν απομένεις τελικά μόνος με μια γλυκερή απατηλή αίσθηση, που σε δικαιώνει έστω και στιγμιαία για την δαρβινική σου επιλογή, είναι για να έχεις λίγα πράγματα να συλλογίζεσαι το βράδυ που πέφτεις να κοιμηθείς.
Έχω ένα δαχτυλίδι, βαρύ πράμα, χρυσό και ογκώδες, που κάποιος - κάπου - κάποτε μου χάρισε για να θυμάμαι - και εγώ καμμιά φορά αναμοχλεύοντας το ντουλάπι που πετάω το παρελθόν μου, το ξεσκονίζω και έστω για λίγο θυμάμαι την εποχή που ο λύκος και ο σκύλος ήταν μέλη της ίδιας αγέλης.